Malokarpatský dogtrekking 2013

Mojim prvým oficiálnym dogtrekkingom bol Malokarpatský dogtrekking 2013 uskutočnený 14.09.2013. Je to už takmer rok, čo sme sa zúčastnili tejto akcie, ale bol to pre mňa akýsi "odrazový mostík" pre také, už serióznejšie venovanie sa dogtrekkingu. Rovnako to bola aj prvá takáto akcia, ktorú som absolvovala. Napriek tomu, že v ten deň stále pršalo, bola som veľmi rada, že som sa zúčastnila.

Na začiatok som si povedala, že to nebudem hnať do "extrémov" a prihlásila som sa na MINI. Bola som rada, že som tak urobila, lebo napriek tomu, že 21km sa považuje v dogtrekkingovej "oblasti" za prechádzku, pre mňa to bolo tak akurát. Aj vzhľadom na počasie to bolo dosť. 

Malokarpatský dogtrekking 2013 vychádzal z Mlynu Klepáč (Železná studienka). V tejto časti Malých Karpát som ešte nebola, takže celá trasa bola pre mňa nová a ja som veľmi rada, čo sa týka dogtrekkingu, v novom prostredí. Začiatok bol pre mňa trochu ťažký, keďže stúpanie je pre mňa stále asi najväčší problém. Asi by to všetci nepovažovali za nejaké ťažké stúpanie, ja ešte ale na tomto musím stále pracovať.

Na mojom prvom dogtrekku som mala dokonca dvojnásobnú psiu podporu. Pridala sa k nám aj moja bývalá dočaska SHIVA, ktorá bola práve na víkendovej dovolenke u nás. Užili sme si to, síce sme chvíľku blúdili, no zážitok bol skvelý a MINI trasa – 21km bola pre nás troch akurát. 

Na Klepáči nás po ukončení dogtrekku čakali úžasné bryndzové pirohy a "kofola". Privítanie po odšlapanom treku naozaj nemohlo byť lepšie. Psiská sa pod stolom zložili, my sme sa zatiaľ sušili a najedli a po vyhlásení výsledkov sme hneď aj odišli, pretože nás ešte čakala cesta domov. Skončili sme na 11-tom mieste z 18-tich zúčastnených v našej kategórii a trasu 21 km sme prešli za 5 hodín aj 15 minút.

Už o tri týždne sa koná ďalší ročník Malokarpatského dogtrekkingu 2014, ktorý by sme tiež chceli s Leom prejsť.